ONBO šaknys karčios, bet vaisiai saldūs! 2 lygis.

Atrodo, jog visai neseniai rašiau apie tai, kas tas ONBO ir kaip jį reikia valgyti... Ir štai, esu pakritus po visų dienos darbų ir barškinu savo klaviatūrą rašydama jums apie tai, kas nutiko antrame lygyje. Na, lyginant su pirmu lygiu, ši pakopa turi kiek daugiau susitikimų, kas yra - daugiau darbo su savimi. Ir iš tiesų... Supratau, jog taip bėgu nuo savęs, jog geriau valyčiau visiems nemokamai tualetus, kad tik nereiktų pasilikti su savimi ir savo mintimis, o jei dar sąžinė pabunda- oooooo vaikeli.

2 lygis
Jame šešis kartus susitikau su savo virtualiaisiais treneriais, kurie padėjo atsiskleisti tam tikrose sferose, išmokti naujų dalykų... O svarbiausia - išmokti nebijoti klysti... Va dėl šito dalyko, galiu tapti geresne savo versija ir iš to mokytis N kartų. Užuot sėdėjus rankas sudėjus ir kudakavus, ką daryt ką daryt, įkvepiu - iškvėpiu, nusiraminu ir tada jau tikrai žinau ką daryti. Dabar jau tikrai supratau, kad gyvenimas per trumpas, jog švaistyčiau jį visiems verkšlenimams. Taigi, labai noriu pasidalinti su jumis antro lygio pasiekimais!
5 susitikimas: Mano dienos tikslas - 62%. Šio susitikimo dėka, supratau, kad parako turiu, tačiau dažnai juo nepasinaudoju, jog iššaučiau su trenksmu visas idėjas ir viską ką turiu savy (nepagalvokit nieko blogo, žinoma... Gal kiek per vaizdžiai išsireiškiau, haha.)
6 susitikimas: Mano dienos tikslas - 65%. Šis susitikimas buvo ypatingai svarbus man ir kone vienas geriausių. Jo dėka išmokau tam tikro meno, apie kurį tikrai ateityje planuoju parašyti straipsnį!!!
7 susitikimas: Mano dienos tikslas - 96%. Pamenu, jog po šio susitikimo ir rezultatų supratau, kad nesu jau tokia beviltiška.. Kas sekat, tikriausiai skaitėt, jog surinkdavau nelabai daug procentų, tačiau štai prašom, esu pakankamai vykus!
8 susitikimas: Mano dienos tikslas - 64%. Kiekvieną dieną vis labiau ir labiau mokausi planuoti savo laiką. IR AČIŪ DIEVUI, nes buvau tikrai beviltiška laiko planavime, nors labai norėjau mokėti padaryti viską pagal planą - niekad neišeidavo... Ir dabar, po šio susitikimo, supratau, kodėl surinkau tiek mažai procentų ir niekad nepavyko pilnai laikytis sukurto dienos ar savaitės plano.
9 susitikimas: Mano dienos tikslas - 62%. Kone visuose straipsniuose, kai rašau apie save, būtinai paminiu tam tikras savo charakterio ypatybes... Ir pasakysiu nuoširdžiai! Tikrai niekad nemaniau, jog nuotaikos, kurios keičiasi kartu su oru, gali pakišti man koją!
10 susitikimas: Mano dienos tikslas - 97%. Wow, čia buvo nebloga bomba, kurios tikrai nesitikėjau ir pasijaučiau lyg mokyklos suole. Tačiau žiūrint į rezultatus - esu kruopšti mokinė ir stengiuosi padaryti viską kaip galiu geriausiai.

Nors ir pati ankščiau esu minėjusi, jog ONBO būtų tiesiog patogiau daryti ryte, tačiau vakaro prisėdimai prie kompiuterio tapo neatsiejamu ritualu ir atlikti ONBO. Deja, tačiau bandau atlikti perlaužimus ir visa tai vykdyti rytais, jog turėčiau visą dieną pilną geros energijos ir įvairių apmąstymų. Taip pat, sekančiame straipsnyje, galėsite sužinoti kaip man sekėsi 3 lygyje ir kodėl mano 30 dienų iššūkis nebus įvykdytas. *liūdna*

Taigi! Po šio lygio supratau, jog esu ne tokia jau ir bukutė, kad gyvenu tokį gyvenimą, kuriame VISADA yra tam tikros siekiamybės ir amžinas kelias iki tobulumo, kuriuo vis einam ir einam, jog susikurtume geresnį rytojų! Kviečiu jus sekti šią ONBO straipsnių seriją ir stebėti mano pasiekimus saviugdos kely.

Labanakt,
Tautė.

Komentarų nėra