Blogi įpročiai, kuriais niekaip negaliu atsikratyti!!!

Esu parašiusi straipsnį, kurio tema tema - geri įpročiai. Tiesa, juos buvo sunku sugalvoti... Juk pirmiausia pamatome tai, kas bloga. Ir dėl to ne tik gėda, bet ir liūdna! Tad, kad ir kaip būtų smagu vynioti žodžius į vatą, lekiu su jumis pasidalinti savo prastais gyvenimo dalykais, kuriais reikia atsikratyti, tačiau vis KAŽKO pritrūksta ir niekaip neatsikratau.
Skraidysiu iš laimės, kai atsikratysiu blogybėmis.

#1 Turiu kvailą nuomonę, jog aš galiu geriau... Gal tai nėra taip blogai, bet pasigaunu save, jog man tai daro baisulinę BLOGĄ įtaką. Elementari situacija, jog tvarkausi namuose, į pagalbą puolą ir maniškis, klausia ką padėt... Aš jam pasakau ir po to pasižiūriu, kad aš pati būčiau geriau išsiurbusi kiliminę dangą arba nuvaliusi dulkes. Atrodo smulkmena, bet toks blogas įprotis, jog ta manija "aš galiu geriau" mane į kapus nuvarys.

#2 Mėgstu pasilikti viską paskutinei sekundei. Mano smegenys generuoja tiek daug idėjų, jog daugiau laiko skiriu idėjų įgyvendinimo planams, nei kažko darymui.. O visoj šitoj situacijoj juokingiausia tai, kad pirminiai darbai atsiduria paskutinėj vietoj ir kai svyla užpakalis lekiu daryt darbų ir gaunasi "bele šmele" rezultatai.

#3 Nesu įgudusi laiko planavime. Prašvaistau begales valandų nieko neveikimui ir kelionėms į "kada nors" šalį. Apie tai dar parašysiu straipsnį, tačiau tam dar reikia užaugti ir pačiai mokėti planuoti savo laiką. Gaila, tačiau tai tikrai blogas įprotis, kuris dažnai kiša koją.

Tai tėra TIK 3 blogi įpročiai iš visų, kuriuos turiu. Viliuosi vieną dieną pasakyti, jog turiu TIK 3 įpročius ir jais atsikratyti su visam. Prašau, papasakokit, kokie jūsų blogi įpročiai?


Labanakt,
Tautė.

Komentarų nėra