RPG forumai

Paskutinio forumo, kurį administravau logo, tačiau taip ir nepavyko jo paleisti į interneto platybes.

Nežinau ką darė kiti vaikai būdami 12, tačiau aš sėdėjau prilipus prie kompiuterio ekrano ir melavau, kad man 14... Tačiau apie viską reiktų pradėti nuo pradžių, tiesa? Na... Prieš gerus 8 metus, buvau kompiuterio maniakė ir viskas dėl to, jog mano bičiulė užrodė kokias galimybes turi internetas ir kaip jis gali tapti bene numeriu vienas gyvenime. Nebuvau atsiskyrus, turėjau ir realių draugų, tačiau virtualus gyvenimas leido pasijusti kuo tik nori, nežinau kaip išsireikšti, bet pasistengsiu gražiai - rašymas mane išlaisvino ir galėjau daryti ką noriu, kaip noriu ir žinoma kur noriu... Būdama 12 metų... Net negaliu patikėt, kad garbanoti antakiai šluostė dulkes nuo kompiuterio ekrano, kol mama bandė perprasti mano dievinamus forumus. Taigi, šiame straipsnyje noriu pasidalinti su jumis, ko geriausia nuostabiausia ir linksmiausia vaikiška/paaugliška patirtimi ir parodyti, kuo užsiiminėjau aš, kuomet buvau maža.

Mano istorija
Labai puikiai pamenu, jog tai buvo Kalėdos... Nuostabi šventė, kurios metu įvyksta stebuklai, haha. Kažkokiu būdu (tiesą sakant, kokiu, jau nepamenu), mano draugė įsitraukė į forumų veiklą. Kadangi buvome iš ties geros bičiulės, logiška, kad buvau apšviesta ir aš. Dėl šios priežasties žinojau, kas tas forumas, kaip jis veikia ir kaip juo naudotis. Nors tiesą sakant, iš pradžių grybą pjovau, haha. Kadangi plius - minus visos mergicos turi prasirgti kažkokia tai fanizmo liga, ne išeitis ir aš, labai mėgau žiūrėti The Vampire Diaries (TVD) (lt. Vampyrų dienoraščiai / VD) serialą. Taip pat "ant bangos" buvo ir Saulėlydžio sagos filmai.. Tad pagal visas šitas populiarumo tendencijas buvo kuriami ir forumai. Supratus kaip jie veikia, pradėjau vis labiau tapti priklausoma nuo jų, praleisdavau begales laiko prie kompiuterio, o atostogų metu išvis - bardakas. Visi aktyvūs, forumas gyvuoja, visi rašo pranešimus iki paryčių. Vėliau pradėjau domėtis kaip tie forumai yra kuriami, tad pati turėjau sukūrus keletą, tokiu būdu išmokau naudotis Adobe Photoshop programa, ko tiesiog reikėjo forumų kūrimui ir gražiam dizainui. Per visus forumus susiradau ir pažįstamų. Su kai kuriom kartais susirašom ir dabar, o kai kurių mergužėlių nuotraukas palaikinu instagrame.

Kas tie forumai?
Tai RPG (role play game (lt. rolių žaidimas) forumo pavidalo platforma internete, kuriame prisidengiant tam tikromis garsenybėmis, gali vaidinti ir pakreipti situacijas įvairiomis tėkmėmis. Sunku suprasti, patikėkit, sunku ir paaiškinti. Taigi, bandau dar kartelį. 
Forumai yra skirstomi į tam tikras kategorijas, pvz.: starsai (dažniausiai ten registruojasi ne savo vardu, o kažkokios tai žvaigždės (aktoriai, dainininkai, kiti žinomi žmonės). Nesvarbu ar tai moterys ar tai vyrai, ten gali būti bet koks personažas. teminiai (dažniausiai jie remiasi kažkokia tai priešistore. Ją galima sugalvoti forumo adminams ir pateikti lankytojams, taip pat, ją galima paimti iš filmų ar serialų, kaip pvz.: TVD ar kitų žinomų istorijų). meniniai (ten registruojasi slapyvardžiais arba vardais siekiant parodyti savo darbus, pasisemti idėjų iš kitų ar kažko kito išmokti). diskusiniai (ko gero šie forumai yra labiausiai žinomi visame pasaulyje ir priimtiniausi, super mamytės ir kiti forumai - atsakymas į visus klausimus.) Na, iš esmės, manau, kad jų yra tikrai daugiau nei aš išvardinau, tačiau surašiau tuos, kuriuos žinojau ir kuriuose, pati buvau/esu.
Dažniausiai aš registruodavausi į starsus ir teminius forumus, mėgdavau savo vaidinamus personažus paversti kažkokiais juokdariais ar situacijas pasukti linksmesne linkme. Kaip tai padaryti? Viskas labai paprasta. Visas formas suskirstytas į kategorijas, šios turi savas temas, kuriose gali rašyti pranešimus... Pvz.: Kategorija vadinasi - RPG, ji turi temą - MIESTAS, ta tema turi kitą temą - KAVINĖ ir tenai nuėjus galima rašyti postą: "Tądien Blakė buvo tokia prislėgta, jog nusprendė pabūti vienumoje ir atsigerti skanios kavos. Kone skaniausios visame mieste, nes kiekvieną kartą einant šia gatve ji neaplenkdavo kavinukės. Priėjusi prie baro ji užsisakė skaniosios latė ir žiūrėdama per langą matė kaip vėjas žaidžia su praeivių plaukais. Nors oras iš tiesų buvo nepavydėtinas, tačiau tai neatbaidė kavinės klientų ir vietinių žmogučių vaikštinėjančių gatvėmis. Dėmesį nukreipė skambantis varpelis prie durų. Jis visada suskamba, kuomet kažkas užeina vidun. Pamačius kas ten, Blakės lūpų kampučiai šiek tiek pakilo viršun....." Ir tada į tokį postą atrašo kitas žmogus, su kuriuo buvai susitaręs susitikti... Jis atrašo, tada tu atrašai... Ir t.t. iki kol neišsiskirstot... Dažniausiai būdavo rašoma III asmeniu ir žvelgiama į savo personažą iš šono. Taip pat nebuvo atsisakoma jo vardo ir dar vienas kabliukas - rašydama Blakė, minty turėjau Blake Lively, aktorę, kuri buvo pakankamai populiarus personažas mano laikais. Iš esmės tai tik dalis RPG dalykėlių, taip visi ir bendraudavom, kitaip sakant - rpg'indavom. Kita vertus, buvo sukurtos spec. temos bendrauti forumo nariams, žaisti įvairiems žaidimams. Nebuvo vengta ir skype bendrų chatų ar kitų socialinių tinklų siekiant susibendrauti su nepažystamais. 
Iš tiesų niekada nepagalvojau, kad anapus laido, gali būti blogas žmogutis... Viskas prasidėjo kai man buvo plius - minus 12 metų, forumo taisyklės reikalavo, kad man būtų 14, tačiau linksmiausia viso to dalis, kad dažniausiai visi nariai ir buvo bendraamžiai. Haha. Tad pergyventi nebuvo dėl ko, adresų neatskleisdavom, o realybėj irgi ne su visais susitikus buvau.
Viskas zaprasta - tik reikia suprasti kokie forumai būna ir kaip jie veikia. Po to tai patampa tikra manija. Tačiau viskas baigiasi, kuomet pradedi suprasti, jog galbūt esi per didelis tokiai veiklai... Tada po metų bandai vėl prisijungti prie forumų, tačiau nebūni aktyvus... Anketą ištriną ir taip ratu... Na, dabar jau net nenutuokiu, koks kontentas ir visos taisyklės galioja forumuose, tačiau tebežinau keletą išlikusių, todėl pasidalinsiu būtinai jais ir su jumis, jog galėtumėte pasižiūrėti dėl ko čia kilo visas pamišimas.


Leiskit man žinoti komentaruose ar jūs kada nors priklausėt RPG forumams, būtų įdomu sužinoti.

Labanakt,
Tautė.

Komentarų nėra