Apsunkus ONBO kelionė ir didėjantys perlipimai per save. 3 lygis.

Dar vienas straipsniukas apie mano pokyčius ir tikrai ilgai trunkančia kelionę į pokyčius, kartu su ONBO. Žinoma, šįkart esu jau perėjusi trečią lygi ir dalinuosi su jumis įspūdžiais, tačiau viskas pakrypo netinkama linkme. Šis proto sporto klubas, kuris išmankština visus smegenų užkaborius yra skirtas 30 dienų! Nuolatiniam darbui su savimi. Kiekvieną dieną yra gvildenama vis kitokia tema į kurią giliniesi irgi vieną dieną. Kitą dieną - jau kita tema ir taip keliauji per visus susitikimus su galimybę grįžti ir tobulinti savo senus rezultatus į geresnius, keisdamas požiūrį, formuodamas kitokią pasaulėžiūrą ar žvilgsnį į tam tikras situacijas. Gebėjimas susitvardyti, mokėjimas atsipalaiduoti, norėjimas nuolat išlikti pozityviam ir dar daugiau, štai ko išmokau praėjus tris lygius... Tačiau dar nepasibaigus iššūkiui galiu pasakyti, kad aš jo neįvykdžiau.
DISCIPLINA. LAIKO PLANAVIMAS.
Šie dalykai vieni sunkiausių su kuriais susidūriau... Visada yra tam tikri rėmai iš kurių geriau neišlipti ir jų neperlipti. Tų rėmų laikosi sėkmingi žmonės, kurie į jų lentynėles susidėlioja dienos darbus, užduotis ar šiaip mažas pergales. Nesu aš tokia ir sėkminga, nes laiko planavimo vis dar mokausi, ko toliau tuo geriau man išeina, tačiau supratau, kad reikia dar labiau patobulėti šioje srityje, NES! Onbo iššūkis, kuris buvo skirtas 30 dienų, virto į iššūkį 30 dienų su kapeikom ir keliomis dienomis viršaus. Iš esmės didelio strioko nėra, tačiau tai tik smulkmena, kuri reikalauja į dieną vieno prisėdimo trunkančio max. 20 minučių ir ilgų apmąstymų, kuriuos gali praktikuoti visur. Tai va, neturint disciplinos ir gerai suplanuotos dienos, taip ir atsitinka, jog 30 dienų trunkantys susitikimai pavirsta į ilgesnius susitikimus ir sumauna iššūkį. BET! Dėl to visai nenukabinu nosies, yra kaip yra - galiu iš to pasimokyti ir toliau stebėti savo rezultatus, vis grįždama prie ankstesnių temų, jas nagrinėdama ir gilindamasi... O dar visas 4 lygis prieš akis! 

3 LYGIO PASIEKIMAI
Šiame lygyje 8 kartus susitikau su savo treneriais! Išmokau įvairiausių dalykų ir supratau, jog po truputį darau progresą. Turiu stipresnes puses, kuriose surenku ir daugiau procentų yra ir silpnesnės pusės, kuriose galiu tobulėti. Tad, jūsų teismui, mano rezultatai!

11 susitikimas: Mano dienos tikslas - 60%
12 susitikimas: Mano dienos tikslas - 64%
13 susitikimas: Mano dienos tikslas - 66%
14 susitikimas: Mano dienos tikslas - 97%
15 susitikimas: Mano dienos tikslas - 96%
16 susitikimas: Mano dienos tikslas - 96%
17 susitikimas: Mano dienos tikslas - 97%
18 susitikimas: Mano dienos tikslas - 97%

Šįkart nesu linkusi pletkavoti kaip davatkėlė ir smulkiai aptarti savo susitikimų rezultatus. Procentai, daugmaž viską parodo, nors jie tėra tik skaičiai. Žinoma, ONBO, man parodė, kad ant gyvenimo man ne nusišik* ir vienais aspektais man jis labai svarbus, bet dedu per mažai pastangų arba jis man labai svarbus ir einu tinkama kryptimi. Toks buvo trečias lygis, kuriame supratau, kad yra dalykų, kuriuose visai neblogai (sakyčiau, netgi puikiai) tvarkausi ir yra dalykų, kuriuose galiu tobulėti. TAIGI! Užuot analizavę pasisemkit patarimų iš merginos, kuri jau neįvykdė 30 dienų iššūkio.

PATARIMAI
*Kuomet įsijungiu ONBO, po ranka turiu užrašų knygelę. Nepaisant to, kad pas mane užrašinių ir taip pilni namai, tačiau tik tokiu būdu galiu tinkamai įsisavinti informaciją - rašant ir skaitant, po to skaitant ir vėl rašant. Tad, siūlau visiems pabūti senamadiškiems ir užsirašinėti susitikimų temas, dienos tikslų pasiekimus ir visus trūkumus, bei kitus dalykus. Asmeniškai man, smagu stebėti kaip tobulėju ir einu koja kojon su sėkme.
*Susitikimuose su treneriais, dažnas gali pasijausti kaip mokyklos suole. Kuomet supratau, jog kiekvieno susitikimo metu reikės atsakinėti į klausimus, pagalvojau, kad papuoliau, nes nežinau koks atsakymas yra teisingas. Taigi, mielieji! Kad ir kokį atsakymą pažymėsite - jis bus teisingas. ONBO neturi neteisingų atsakymų. Žymėkite tai, kaip jums atrodo geriausiai ir tinkamiausiai, nes kitu atveju jūs meluosite sau, ko pasekoje, gausite netikslius rezultatus ir negalėsite tobulėti. Taip, kartais atrodys, jog teisingų atsakymų nėra, ir man taip buvo. Kartais atrodo, jog tinkamo pasirinkimo nėra, tačiau aš klydau, nenoriu, kad klystumėt ir jūs - pasirinkimas yra, tereikia šiek tiek pagalvoti.
*ONBO - kaip mokykla. Ateini, gauni temą, atlieki užduotis, namų darbams apie viską apmąstai ir taip ištisai 30 dienų. Tad nepamirškit iš jos išspausti viską. Mokykloje dažnai, net ir aš pati, mieliau kvailiodavom ir darydavom nesąmones, užuot išklausinėję mokytojų visko iki detalių. Nelabai kam buvo aktualu išgręžti mokytoją kaip šlapią skudurą ir sužinot visus atsakymus. Deja, tačiau paaugus supranti, kiek daug galėjai sužinoti, tačiau nedrįsai paklausti arba galvoje skraidė vėjai. Taigi, nepamirškit, jog ONBO yra būtent ta vieta, kuri pateikia visus atsakymus, įdomus straipsnius. Taip sakant, paima maisto, pakramto, įdeda jums į burną, o nuryti ir suvirškinti tai jau jūsų darbas.

Sėkmės tobulėjimo kelyje!
Labanakt,
Tautė.

Komentarų nėra