Kas turi pradžią, turi ir pabaigą. 4 lygis.

Žinot, kuomet eini į mokyklą, supranti, kad visi turi tą patį tikslą - ją kuo greičiau pabaigti... O tada šalia eina ir kiti poreikiai - susirasti bičiulių, praleisti smagiai laiką, kažko išmokti, pažinti mūsų pasaulį ir įvairias mokslo šakas... Tačiau visus 12 metų, norisi kuo greičiau iš ten pasprukti! Atrodo, kad trini užpakalį į suolą, o pabaigos kaip nėr, taip nėr. Tačiau, kuomet ta pabaiga ateina, nebežinai ką daryti, kaip elgtis... Visas balaganas, kuris truko ištisus metus baigėsi - daugiau jokių pamokų, pastabų, pavaduotojos prikaišiojimų dėl uniformos nebuvimo, istorijos mokytojos pašaipų apie pabaigtą bakalaurą (nors aš pati kalta, jog į jos pamokas neidavau) ir begalės kitų dalykų... Tiek laiko trukusi audra nurimo... Beliko tik faktas, jog buvome taip pripratę prie šios audros ir nuolatinio šokio lietuje, jog nebežinojome ką daryti pasirodžius Saulei, bent jau aš, tai tikrai. Tai va, taip mielieji, praėjo 12 metų mokykloje... Lygiai taip pat jaučiausi ir po 30 dienų su ONBO. Atrodė, kad tai truks amžinai, tačiau paskutinis susitikimas buvo šiek tiek liūdnas, nes ši nuostabi mankštelė, kuri judino mano smegenų vingius baigėsi... Ir 31 - ąją dieną buvo keista, neprisėsti prie kompiuterio, neįsijungti ONBO ir nesikrauti tam tikros informacijos į galvelę. Na ką, skaitykit kaip man sekėsi paskutiniame lygyje ir sužinosite ar ši kelionė, tobulėjimo keliu, buvo vykusi!

P.S. straipsnio pabaigoje, jūsų laukia staigmena!

IŠSPAUSTI IŠ GYVENIMO MAKSIMUMĄ!
Štai ko aš mokiausi susitikimų metu. Maksimalizmo... Ir ne šiaip "tep lep", o tokio, kuriuo galėčiau pasigirti, visam Pasauliui. Išrėkti, kad man pavyko, jog aš tai padariau, nors jūs šmeižėt, nepritarėt, bet aš pasiekiau tai, ko norėjau! Į šią maksimumo programą įėjo įvairių dalykų: akistatos su savimi, įvairūs palyginimai (jie leido suprasti, kad mes patys apsunkinam savo gyvenimą ir tik patys sau trukdom pasiekti tai ko iš tiesų norime), motyvacijos pliūpsniai, pilni išminties straipsniai ir nuolatinis darbas su savimi, judant viena kryptimi, nesiblaškant... Svarbiausia, gebėjimas tobulėti, mokytis, dirbti ir atsipalaiduoti vienu metu! 
Niekuomet nesupratau dėl ko aš esu tokia lėtapėdė. Visi žmonės aplink mane, ateina į kavinę ir vos tik gavę maistą jį sušlamščia - suėda iki paskutinių trupinių... O aš vis dar sėdžiu su puse porcijos ir valgau. Stengdavausi, kuo greičiau prisikimšti ir aš! (ot bandos jausmas...) Labai jausdavau didelį diskomfortą, galvodavau, kad esu kvaila, nemoku greitai prisikišti ir judėti toliau, stabdau eismą, su savo valgymo įpročiais... Na, ką jūs galvojat? ONBO man padėjo suprasti vieną dalyką... Aš nuo pat mažens mėgaujuosi maistu!!! Net jei savo laimingus makaronus valgau dieną iš dienos ir neskubu, nors tas skonis iki skausmo pažįstamas - aš tikrai moku pasimėgauti kiekvienu kąsneliu ar gurkšneliu! Gebu susistabdyti akimirką, būti ČIA ir DABAR. Jūs tik pabandykit - nuostabus jausmas! Kaip sakoma - viskas tavo rankose... Ne ne, mielieji, visas laikas jūsų rankose. Net jei ir beprotišką dieną apturėtumėt, vaikai plaukus nuo galvos rautų, atsiminkit, jog gebėjimas pasimėgauti smulkmenomis ir įprastais dalykais, padaro dieną - ypatinga.

4 LYGIO PASIEKIMAI
Jame apturėjau 12 susitikimų su treneriais... Na, kviečiu pašniukštinėti kaip praėjo mano paskutinieji ONBO susitikimai, tačiau tikrai ne paskutiniai su pačia savimi.
Normaliam gyvenime, žmonės turi kamštines lentas...
Na, o mes - duris ant kurių klijuojame visą "buhalteriją".
Tad labai trumpai. Matot tą leidimą gyventi ir elgtis kaip
nori? Labai džiaugiausi, kuomet jį gavau... Tačiau tereikėjo
šiek tiek laiko ir vieno iš susitikimų, jog kai ką suprasčiau.
Tai buvo pati lengviausia misija....

19 susitikimas: Mano dienos tikslas - 65% Supratau šiokią tokią problemėlę, kuri man dažnai pakiša koją įvairiose situacijose. Mėgstu pakalbėti. Geriau liksiu alkana, bet pakalbėjus... Ypač, jei turiu ką pasakyti... Haha, štai čia mano mielieji draugai, nepasimaukit kaip kad aš - daugiau kalbu, negu darau... O turėtų būti atvirkščiai! 
20 susitikimas: Mano dienos tikslas - 63% Matot skaičiukus 63? Tai va toks mano pasitikėjimas... Kaip jaunos merginos, sakyčiau kiek mažokas... Akių draskymo lygio tikrai nesiekiantis, bet yra kur pasispausti. Ir viskas dėl ko? Dėl to, jog per mažai skyriau sau laiko.
21 susitikimas: Mano dienos tikslas - 63% Vėlgi, šio susitikimo metu supratau, kad noras begalinis, einu lyg ir gera kryptimi, potencialo netrūksta, bet vis pasikišu sau koją, jog galėčiau sėkmingai judėti toliau.
22 susitikimas: Mano dienos tikslas - 96% Tai, mano mielieji, buvo apie laisvę... Kone kiekvienam straipsnyje vis užsimenu apie tai, jog laisvė - man labai svarbus dalykas... Tad prašom, testo rezultatai parodė, kokia ji man aktuali.
23 susitikimas: Mano dienos tikslas - 65% Nežinau, kaip gražiai apibūdinti šį susitikimą ir tokį rezultatą... Manau, jog dažnas turi šią problemą, tačiau ne visi nori pripažinti. Gyvename tokioje aplinkoje, kurioje visko apstu... Gali rasti tai ko širdis geidžia, o jei dar viską atliksi tinkamai, tai gali ir naują dviratį išrasti, BET! Mes nepastebime gražių dalykų... Juos pamatome tik tada, kai jie yra prieš pat mūsų nosis... Ne išimtis ir aš, reikia padirbėti atidumo klausimu.
24 susitikimas: Mano dienos tikslas - 96% Iš tiesų, po susitikimo parodžiau rezultatus savo draugui. Jis pradėjo juoktis ir pasakė "nu jo... tiksliai". Žinot kodėl? Kuomet įvyksta barnis, esu ta, kuri ramiai sau sėdi ir nekalba. Jokių isterijų, jokių šauksmų, jokios reakcijos - nulis emocijų. Amžina tyla, lyg kas būtų mane išjungę... Tylos metu, galvoju apie visai kitokius dalykus, mintimis keliauju... Ir tai buvo apie ramybę, testas parodė, jog esu ramybės meistrė! Beliko atrasti harmoniją, sutapatinti veiksmus su mintimis ir bus fantastiška!
25 susitikimas: Mano dienos tikslas - 96% Citata iš susitikimo: "Esi laisvas tik tiek, kiek leidi sau jaustis laisvai." Ir žinokit kaip pirštu į akį! Vėl apie, mano brangiausiąją laisvę ir jos svarbą.
ONBO pasirūpins, jog skaitytumėt naudingus tekstus ir
pasirūpins įkvepiančiomis citatomis!
26 susitikimas: Mano dienos tikslas - 97% Kuomet kalba pasisuka apie vaikus, šeimą, ateitį - mane stipriai užkabina... Galiu neturėti aukščiausių pareigų, galiu gyventi susispaudus mažame bute, tačiau kuomet kalba pasisuka apie mano ateities vaikus - wow, tai stipru! Noriu suteikti jiems viską, ką galiu geriausiai ir tai tampa puikia motyvacija kažko siekiant... Šis susitikimas ėjo koja kojon su man aktualia tema - šeima... Kaip vaikai išmoks būti laimingi, jeigu matys susiraukusius tėvus? Reikia tapti tokiu, kokiu norėtum, kad vaikams būtum pavyzdys... Buvo dar ir daugiau klausimų ir pavyzdžių, tai tik keletas, juk visko nesurašysiu... BET! Gavau labai suktą klausimą, kurį galiu užduoti ir jums... Tiesa, jis man ilgai nedavė ramybės... Ką tas vaikas, kuriuo kažkada buvai, pasakytų apie žmogų, kuriuo kažkada tapai?
27 susitikimas: Mano dienos tikslas - 96% Šiek tiek apie atvirumą... Manau, jog viskas pavyko sklandžiai ir sąžinė rami... Aukštas rezultatas, tai tik dar vienas įrodymas, jog nustojau meluoti SAU ir kitiems.
28 susitikimas: Mano dienos tikslas - 50% Nors esu sąžininga ir atvira, tačiau labiausiai koją pakišo tai, jog vis dar neišmokau mėgautis dalykais! Esu pasiklydusi, nes siekiant svajonių tiesiog pamiršau pasimėgauti pačiu procesu!
29 susitikimas: Mano dienos tikslas - 96% Pamenate, kai ankstesniuose straipsniuose minėjau, jog Onbo priverčia pasijusti it mokyklos suole per kontrolinį... Na, vis dar galiu pasakyti, jog esu stropi mokinė!
30 susitikimas: Mano dienos tikslas - 100% Tai buvo paskutinis taškas kelionėje kartu su ONBO, dabar teks eiti vienai... Tikslą pasiekiau, nes pasirinkau didžiausią iššūkį - paklausiau mokymų ir stengiuosi išspausti maksimumą. 

KĄ NORĖČIAU PASAKYTI, BET DAR NEPASAKIAU... JEI IR SAKIAU - NEATSIMENU.
Iš pradžių tai atrodys lengva, tačiau būkit pasiruošę nuolatiniam darbui su savimi... ONBO trunka tik 30 dienų, tačiau jūs gyvensite kur kas ilgiau... Visas darbas nenueis šuniui ant uodegos, jūs jį jausite visur ir visada, jei tik nenustosite su savimi dirbti. Kadangi, tai nėra taip lengva, kaip atrodė, šiame pranešime daviau keletą patarimų... Jei tingite jį skaityti pasakysiu vieną, mano nuomone - svarbiausią. Būkite atviri atlikdami testus... ONBO sistema buvo padaryta ne iš piršto. Ji paruošta taip, kad būtent jūs pasiektumėte geriausius rezultatus... Ir juos reikia pasiekti žymint ne tokius atsakymus, kad jie jums garantuotų 100% dienos tikslą, bet tokį, kad žinotumėt kur darot klaidas ir ko galite pasimokyti... Visa medžiaga ne tik kruopščiai susisteminta, bet ir puikiai pateikta, suprantama visiems, kurie nuoširdžiai nori pokyčių.

FUN FACT (lt. linksmas faktas)
Rašau atvirą tinklraštį... Labai dvejojau ar tai paminėti ar ne, juk galima ir apsieiti.. Bet kokia gi būsiu aš, be savo visų išpažinčių! Taigi... Turiu tokį kvailą įprotį (gal ir geras, nežinau, tik atimantis laiko) - visada viską ir visur užsirašinėju. Tokiu būdu geriausiai įsimenu informaciją. Na, kaip supratote, ne išimtis ir Onbo mokymai. Griebiau savo užrašinę ir pradėjau rašyti... Pasižymėdavau įvairias pastabas, ką paminėsiu rašydama straipsniuose. Pasižymėdavau ir tai, kas aktualu man - saviugdos kely... Pasižymėjau ir savo gėdą... Haha. Esu užsisukus savam rate, nežiūriu televizoriaus, ilgai nemirkstu facebook'e, mieliau bendrauju gyvai ir darau tai kas man patinka... Nesidomiu garsenybių gyvenimais, man neįdomu kas atsitiko seime ir daugelį kitų dalykų tiesiog praleidžiu, nes esu per daug įnikus į savo asmeninius dalykus... Ir ką gi jūs manot... Praėjo vienas susitikimas, daugelis atsakymų buvo susijęs su Alex Monaco, praėjo dar keli susitikimai - atsakymų pasirinkimų su Alex Monaco vis dar apstu... Nesupratau iš pradžių kas jis per vienas, kad jis taip dažnai minimas... Na tai ką, aš ir pasižymėjau, kad net nežinojau kas jis per vienas.. Galvojau, gal šiaip, dar vienas susireikšminęs šios Žemės pilietis, tačiau pasidomėjus supratau, jog esu akla kaip apendicitas. Juk tai iš ties žmogus, kuris gali tapti pavyzdžiu bet kuriam! Tad, finale - ONBO dėka atradau Alex Monaco tinklaraštį, kuriame vis paskaitinėju įvairius straipsnius. 

ATEITIES TIKSLAI
Na, aš jau įsikėliau kito mėnesio tikslus... Tarp jų yra vienas punktas, kuris nurodo - iš naujo patirti ONBO malonumus ir pasižiūrėti ar pavyko pakeisti mąstymą, palyginti rezultatus. Iš tiesų, net ir iššūkio metu, karts nuo karto grįždavau prie ankstesnių susitikimų - rezultatai visada buvo geresni... Ehh, kai įdėjau tiek darbo, laiko, pastangų - sustoti tobulėti visai nesinori. Aš jau žengiau svarbesnius žingsnelius, pradėjau ne tik skaityti - pradėjau daryti, dėl to esu dėkinga Onbo komandai ir jų paruoštai sistemai... Jei tik bus antrasis sezonas, su nekantrumu jo lauksiu ir vėl eisiu į pokyčius kartu su savo asmeniniais treneriais!

P.S.
Jei susitikimų metu turėsite mažus rezultatus - nenusiminkite! Tai tik priežastis ir pastūmėjimas eiti teisingu keliu! Iš to verta pasimokyti.. Tačiau jeigu atsitiko priešingai - turite gerus ir puikius susitikimų rezultatus, neužrieskite savo nosies - nematysite kur eiti! Rezultatai neparodo, koks nuostabus žmogus esi... Jie parodo, jog einu tinkama linkme, priimi teisingus sprendimus ir VISADA turi kur tobulėti.

STAIGMENA
Ne viskas gyvenime pinigais klota, bet kartais taip nutinka, jog daug ko nepabandome dėl pinigėlių stokos... Žinoma, atsiras tokių, kurie sakys, kad jei nori viskas įmanoma.. Taip žinoma, visiškai pritariu jums ir dar galiu papildyti, jog viskas priklauso tik nuo jūsų, BET! Mes Lietuviai mėgstam dovanas, mėgstam nuolaidas... Tad ta proga, užsakymo metu įvedus kodą: protingosprinceses gausite 18% nuolaidą! Skamba labai šauniai ir atrodo patraukliai, tad jei tik norit išbandyti tai, apie ką aš čia kalbėjau kelias savaites ir nedaviau jums ramybės - labai kviečiu, tai neįkainojama patirtis! O jei dar su nuolaida...  Sėkmės ir kantrybės!

Labanakt,
Tautė.

Komentarų nėra