Protinga. Darbinga. Graži.

Gera grįžti į trasą, kuomet raidės liejasi per kraštus. Šįkart susikaupė tiek minčių, kad net nenutuokiu nuo kokios temos pradėti... Tiek daug įvairiausių idėjų ir įkvėpimo pasisėmiau per keletą dienų, kad skubu pas jus su nauja tema. Šįkart apie moterišką grožį, protą ir darbus!
Dažnai pasitaiko, jog visa kino industrija, mano manymu, iškreipia moterišką rolę... Ne viename filme pastebėjau, kad jie moters idealą kuria tokį kvailą, kad jai tik belieka sėdėti namuose, suktis tarp buities darbų ir būti vyro išlaikytine... Tačiau, nesupraskit manęs klaidingai, aš nekalbu apie tą momentą, kuomet šeima augina vaikučius ir yra motinystės atostogose... Tai visai kita kalba!


PROTINGA. DARBINGA. GRAŽI.
Tai trys žodžiai, kurie (mano nuomone) apibūdina moterį.

Jei aš viena svajoju apie moters idealą tobuloje visuomenėje, leiskit man tai žinoti, komentarams skirtoje vietoje... Na, o aš, pasidalinsiu su jumis mintimis apie tai ko pati gyvenime siekiu - būti protinga, darbinga ir gražia...

Na, patys galite matyti kokie prioritetai
buvo, kuomet aš ėjau į universitetą. Haha.
Pirmoj vietoj mokslas. Taip taip! Galbūt ir galite ar galėsite su dvyliktos klasės diplomu nusivalyti sau užpakalį, bet tai ką išmokot ar vis dar mokotės, ant pečių nenešiosit, juk naštos nebus! Nekalbu apie bakalaurus, magistrus ar visus kitus aukštuosius laipsnius... Jų kiekybė ir gausa ne visada parodo žmogaus proto galimybes ir suvokimą į gyvenimą, kuris būtų teisingas (vėlgi, įdomus dalykas, kad kiek žmonių, tiek nuomonių, tiek vizijų į teisingą gyvenimą, bet šįkart - ne apie tai.) Mano galva, į aukštąjį mokslą turi eiti tie žmonės, kurie tiksliai žino ko nori ir nuoširdžiai siekia mokslo... Mokyklos suoluose ir taip pilna juokdarių, kurie dažnai mutina ramybę ir trukdo mokytis, o kai tokių yra universitete - šiek tiek absurdas... Vis tik suaugę žmonės sėdi, o daro nesąmones... Tad, nežinau kaip čia ta mūsų Lietuvos sistema suformuota, jog į universitetus patenka absoliučiai visi. Laikui bėgant, kas turi pinigų ir galvą ant pečių, o ne kopūstą - lieka mokytis toliau... Na, finansiškai nestabilūs ir vidutiniokai dažnai būna braukiami iš sąrašų arba nebegali susimokėti, tad patys išeina... Ilgai nesamprotaujant ir nesiskundžiant apie švietimo sistemą Lietuvoje, kuriai tikrai nepamaišytų pokyčiai, viskas ką noriu pasakyti - mokslas yra mūsų ateitis... Merginos, moterys, mes esame labai protingos ir gudrios asmenybės... Vien tik dėl to, jog dauguma žino mus kaip "silpnosios" lyties atstoves, dar nereiškia, kad pas mus vietoj smegenų košė... Mokyklą pabaigti - būtina! Protą lavinti - būtina! Save ugdyti - privaloma! Jeigu tu, mano mieloji skaitytoja (arba skaitytojau mielas), esi neapsikraunantis žmogus, kuriam yra gerai gyventi nuo algos iki algos, nieko neleidžiant ir nelepinant savęs, nemaitinant ne tik skrandžio, bet ir proto - valio! Aš džiaugiuosi dėl tavęs... Tačiau man, iš gyvenimo reikia šiek tiek daugiau. Nesu baigus aukštojo ir mokykloj nebuvau pirmūnė, tikriausiai dėl to ir gailiuosi... Juk mokytis man absoliučiai niekas netrukdė!!! Tiesiog prioritetai buvo kitokie. Už tad, bandau atsigriebti ir lavinti save kaip asmenybę, miklinti protą, nepaliaujamai planuoti ateitį... Kažkas sako "visi planai pasmerkti žūti." Išsitrink galvą! Aš tau įrodysiu, jog tavo mąstymas man yra nepriimtinas... Aš tam ir planuoju, jog mano planas nežlugtų, o jei ir žlugs, tai tiesiog bus pavyzdys ko nereikia daryti! Taigi, mano mielieji, protas protas protas... Mąstyti su galva, o ne su šikn*. Jei ant pečių galva, o ne kopūstas, visi keliai atidaryti, viskas įmanoma, o visos ribos yra ne kas daugiau, kaip tik jūsų išgalvoti ir apibrėžti dalykai, kuriuos sukelia įvairios baimės.
Va taip ir būna... Dirba net princesės! Ištrauka iš statybų
kaime.
Antroj vietoj darbas. Nežinau kaip čia taip atsitiko, tačiau manau, jog moteris turi pati save išsilaikyti! (Kam įdomu, nesu didelė feministė ir neskleidžiu feministinių idėjų.) Prisimenu, jog pirmo pasimatymo metu saviškį pavaišinau kavą - galvojau, kad jis pakvaiš... Buvo įsižeidęs, kad aš jam nupirkau kavos... Na, o kas čia tokio? Tu atvažiavai pas mane, deginai savo kurą, skyrei savo laiką... Mielasis, man nėra sunku pavaišinti tave kava. Deja, tačiau dažnai pasitaiko taip, jog visur moka tik vaikinai, nes mes nuostabiausios, gražiausios, tobuliausios būtybės aplink kurias sukasi visas pasaulis nenorime mokėti už nieką, ko pasekoje ir nemokame... Nagi, susiimkim! Negalim visą laiką sėdėti kažkam ant sprando, visai nesvarbu ar tai antra pusė, ar tai tėvai... Darbas suteikia šiokią tokią finansinę nepriklausomybę, ko pasekoje galime pavaišinti draugus kavos puodeliu! Nežinau kaip jums, tačiau man gėda prašyti pinigų dėl to, kad galėčiau nusipirkti sau įvairių dalykėlių, kurių esmės mano vyras net nesupras... Aš žinau, jog jam neįdomu, kad mano pudra pasibaigė, o veidas spuogais nusėtas... Aš žinau, jog jam neįdomu, kad mano apatinis trikotažas nesiderina dėl to viduje išgyvenu keletą panikos priemonių, bet viską galiu ištaisyti... Tiesiog nekeliant problemų nueiti ir nusipirkti tą, aną, bei šitą... Nereikia prašyti pinigų, nereikia atsiklausti... Darbas - geras dalykas... Be to! Labai svarbu koks tai darbas... Visą gyvenimą tikrai nenorėčiau dirbti kitam žmogui... Verčiau pasukti galvą ilgiau ir būti žmogumi, kuriam dirba... O tam prireiks nemažai laiko, žinių, kantrybės ir nuolatinio darbo su savimi... Na, bet vėlgi... Jeigu jums gerai taip, kaip yra - sveikinu ir džiaugiuosi dėl jūsų! O ir šiaip... Neesam mes caca lelės... Kaip ir minėjau ankščiau esam protingos, gražios, stiprios, tad visą gyvenimą nereikia sėdėti ir laukti, kol vyras taps milijonieriumi ir nupirks jums vilą. Verčiau pasirinkite sunkesnį kelią, kuris nebus toks malonus... Vilą pasistatykit patys, savo jėgom, protu ir rankom!
Protinga princesė.
Trečioj vietoj grožis. Taip taip... Dažnai nutinka atvirkščiai. Pirmiausiai merginos nori atrodyti gražiai, o kai tai nutiks - stebuklingas Džinas viską sustatys į savo vietas ir ateis protas kartu su gerom pareigom... Ne ne, mano mielosios, lepunėlės, ne taip šis pasaulis sukasi. Grožis ateina kartu su protu, geru darbu, kurio siekia visi... Suprantate? SIEKIA. Vadinasi reikia kažko imtis, kažką daryti... Kuomet būsite protingos, išgalinčios pačios save išsilaikyti, gyventi šeimynišką gyvenimą, turėsite laiko ir grožio procedūroms, tad būsite pačios gražiausios nesvarbu ar su makiažu, ar be jo.

Taigi! Pabaigai... Mano idealiame pasaulyje moteris būtent tokia ir turėtų būti... Stengiuosi ne bukėti, o protingėti su kiekviena diena. Smegeninėj verda kelios idėjos dėl savito verslo, beliko daaaar daugybė pastangų ir galėsiu pasakyti - wow, aš nerealiai, nuostabiai, nepakartojamai graži!!! Tačiau šiai dienai, aš tik simpatulė iš Lietuvos provincijos.

P.S. papasakokit, koks būtų moters idealas jūsų tobuloje visuomenėje... Galbūt man pritariate, o gal neigiate? ĮDOMU!!!

Labanakt,
Tautė.

Komentarų nėra